Sinemkaan25102022 Kızlar ben Aptamil conformil kullanıyorum sizler hangi marka mama kullanıyorsunuz gaz yapmayan kabız yapmayan varmı kilo yapan
benkosarim Sinemkaan25102022 en iyi mama diye bir şey yok örnek veriyorum benim çocuğuma iyi gelen size ye iyi gelmeyebilir ama tavsiye istiyorsanız eğer Bebelac Gold gaz ve kabızlık için üretilmiş bir mama Aptamil conformil de öyle ama kabızlık için bizi doktor çocuk gastro enterolojisi’ne gönderdi çok şiddetli varsa siz de gidin bir başka bir sorunu olabilir
uraz0108 Sinemkaan25102022 Sinemkaan25102022 tüm mamaları denemiş biri olarak söylüyorum ki en iyisi SMA. En iyisinden kastım içinde Palm yağı olmayan tek mama olduğu için, diğerlerinin hepsinde Palm yağı var. Ama sma size yarar mı yaramaz mı bilemem. Ben onu kullanmaya başladıktan sonra rahat ettim. Gaz sorunu az ve güzel kilo aldırıyor. Tavsiyemdir 🌺
Dilruba_1 İçerik olarak soruyorsanız golden goat ve baby goat temiz içerikli mama ben golden goat kullanıyorum bir de şimdi doktorumuzun önerisiyle evolviaya başladık o da probiyotikli iyi bir mama İkisini de veriyorum dönüşümlü olarak
Ezgi_hsynmihre Sinemkaan25102022 bende Sma kullanıyorum 32 günlük bebeğim mama ile besleniyor suanlik güzel
livanurvealpinannesi61 Sinemkaan25102022 her bebeğe her mama iyi gelmez. Benim kızıma bebelac gold iyi gelmişti. Oğluma da evolvia ve sma optipro iyi geldi. Bebeğinize hangisi iyi gelirse en iyisi odur.