Göbek fıtığım var 3-4 aydır ara ara..tesadüf ki annemgile geldim dün.. birden yine göbek fıtığım ağrı yapmaya başladı ve şu saat oldu şiddetlendi,annemgill uyuyorlar, acile gitsem bakarlarmı sabah,dayanılacak gibi değil,nefes alamıyorum,hareket edemiyorum,19 aylık kızım var, haftasonu olduğu için kim bakar göbek fıtığıma🥺🥺nolur yardım edin