Kızlar oğlum uyuyordu bende yanında yatıyorum emzirdim sağ tarafına döndü yatıyordu birden ağlayarak döndü gözü kapalı bi şekilde ağlamaya devam etti kaldırmak için ellerinden tuttum ama yavrumun vucüdü lastik gibi olmustu elini tutup bıraktığımda direk düşüyodu kucağıma alıp kaldırdım mutfakta su içirmeye götürdüm hala ağlıyo ama hareketsiz sonra biraz su içirdim kendine geldi ama uyuşuktu şimdi geri uyudu ama oda bende ağlamaktan bittik Mutlaka doktoruna götüreceğim ama neden olmuş olabilir sizce çok korkuyorum ilk defa böyle oldu berbat bi şekildeyim gözümün önünden gitmiyo hali 😭😭😭😢