Bu satte yazıyorum kimse görürmü görmezmi bilmiyorum ama 🥺kızlar öncelikle nasılsınız inşallah iyisinizdir nerden Nası başlıcamı bilmiyorum oğlum 2 yaşında 1 haftadır geceleri zehir gibi geçiyo normalde düzenli uyuyan çocuğum şu 1 haftadır ne yemek yiyo ne uyuyo huysuz sürekli ağlıyo çok şükür hasta degıl bilmiyorum niye böyle oluyo uyutmaya çalışıyorum asla uyumuyo son 1 haftadır saat gece 4e 5e kadar uyumuyo sürekli ağlıyo ama asla susmuyo ne istıyosun diyorum gösteriyor veriyorum yok yok yani habire ağlıyo ayağımda sallıyorum olmuyo yanına yatıyorum olmuyo dün meslaa örnek vereyim sabah 5 kadar uyumadı ağladı ağladı artık dayanamadı uyudu saat 7de tekrar uyandı yemek istedi yumurtasını yaptım yemedi patates kızarttım yemedi simit aldım yemedi en son artık acıktı herhalde biraz yedi 11 de koltukta uyuya kaldı yani özetle böyleyiz ve ben gerçekten bitik haldeyim yorgunluk bıkkınlık halsizlik o kadar kötüyüm ki hem ev hem yemek hem çocuğum böyle olunca psikolojik olarak çok kötüyüm ağladığı zaman asla susmuyo bağırmamaya çalışıyorum ağlaYınca sadece susuyorum susmasını beklıyorum cunku ilgilenmeyince ağlamaz diye yok olmuyo istedıgını yapıyorum yok oda olmuyo napıcağımı bilmiyorum artık inşallah en kısa zamanda geçer şu neyse 2 yaş sendromumu neyse bilmiyorum ama daha fazla dayanamıyorum belki basit bişey gelebilir size ama oğlum asla böyle yapmazdı ilk defa nerdeyse böyle olunca tökezledim bende sizde de böyle oldumu hiç n’aptınız nasıl başa çıkabildiniz 😔😔😔😔😔😔