Kızlar arkadaşımın bana 3 bin tl göndermesi gerekiyordu. İbanımı attım ad soyad da yazdım ama yanlışlıkla kızlık soyismimi yazmışım. Arkadaşımda gönderirken öyle yazmış. Sonra mail gelmiş eft işleminiz gerçekleşti diye. Maili bana da attı. Ama bana para falan gelmedi. Arkadaşım benim hesabımdan para çekildi diyor. Soyadı yanlış olduğu için paranın hesaba geri gitmesi lazım ama üç gündür ne gelen var ne giden. Benim hesabıma geri para yatmadı diyor. Bu paraya noldu ya kafayı yiycem artık. Beni kekliyor mu bu kız?