Baturun-annesi kızlar doğum yapalı 34 gun oldu ağda yaptırsam bi sorun olur mu yada ne zaman yaptırmam gerekiyor
gulyasahin Baturun-annesi Benim iki dikişim oldu doğumdan 4 hafta sonra yaptım ağdamı.Önemli olan dilişlerin kaynaşmış olması yaranın iyileşmiş olması