Kızım 4. Aylık bugün aşılarını yaptırdık fakat ilk defa bir aşıda 38.2 yi gördük. Calpol verdim püskürttü az az aldı az öbcevtekrar verdim yine püskürttü soydum ılık suyla siliyorum sürekli sizlerde e böyle oldu mu ne zaman hastaneye gittiniz kaç olunca ateş yardım lütfen