Beraninannesii Öyle derler ama anlatamazsın şimdiki çocukların hassas ciltli olduğunu. Benim oğlumun da mesela hassas bir cildi var zaten ateşi varken yaptığımda sonradan celevetini çok çektim. Konakları tekrarladı yüzü kurudu.. Yani kesinlikle sirkeyi tavsiye etmiyorum. Bir daha ateşlendiğinde ben de kullanmayacağım mesela