Gamzeliiss Merhaba anneler, oğlum 21 aylık. Bazen bir elini yumruk yapıp karnının veya göğsünün orada tutuyor. Bunu yaşayan var mı aranızda. Acaba neden olabilir. Ellerini kollarını güzel kullanıyor. Bunlarda bi problem yok fakat bu olaya takıldım.