aslioztrk Bu alıştırma bardağına ne zaman geçtiniz? Biz 8.aya girmek üzereyiz işte biberon kullannma artık alıştırma bardağına geçmelisin diye söylemler alıyorum da 😑
Nazlimu_ aslioztrk 6. Ayda direk philips aventin alıştırma bardağıyla başladık. Arada da e bebekten aldığım silikon bardakla içiriyorum.