minikprensannesiiiii Kızlar etrafımda da duyuyorum ki bende öyle aşıdan sonra herkes de bir halsizlik nefes darlığı baş ağrısı gibi durumlar oluyor sizlerde De öyle bir sıkıntı varmı sürekli halsiz yorgun hissetme yada bir ağrınız falan oluyor mu
ecebirce220622 minikprensannesiiiii aşıdan sonra bende de ateş oldu 15 gün önce covid geçirdim hala baş ağrısı ve yorgunluk devam ediyor yani bence de ilişkisi var :)
minikprensannesiiiii ecebirce220622 Bende de aynı öyle canım yorgunluk baş ağrısı öylece devam ediyor böyle kafamın arkası ağrıyor yorgunluk desen hiç geçmiyor sanki