Ayy kızlar gurur tablosu değil mi yaaa ben gibi hisseden var mı? Çok düştüm, çok ağladım ama başardım, çok zor bir bebek sürekli ağlayan memnun olmayan, 4 yasında oglumla biz bunu 6 aylık yaptık şükürler olsunnn… Allah sağlık versin tüm yavrularaa🌸🌸🌸🌷