Ayseayses evet öyleydi bacakları hemen kırılıyordu ayakta tutmaya çalıştığımda , sonra bir gün anneme bıraktım ihtiyaçlarını alıp gelecektim geldiğimde ayağının üzerine basıyordu bir an da yaptı yani 😂 endişe etme seninki de öyle olacaktır üstelik 1 yaşında da yürüdü etti normal bir süreçmiş yani bende çok endişe ederdim