Adenbebi Bebeğimle arada sırada fotoğraf koyuyorum veya story ama hesap açmak çok saçma geliyor ya. Hani fotoğrafını paylaşırken bile çocuğun rızasını almamış oluyoruz, nazar vs işin başka boyutu zaten. Bir sürü yabancı insana göstermiş oluyoruz gibi geliyor. İlk zamanlar paylaşmaya kıyamamıştım bile 😂 böyle düşüneceğim aklıma gelmezdi hiç, saklayayım kimseler görmesin gibi bir düşünce geçmişti aklımdan. Şu an öyle değilim ama yine de bir sınırı olması taraftarıyım