Arkadaşlar 2,5yaşında kızım uzun bir ishal dönemi geçirdi. Şimdi ishal değil normal yapması gerektiği kadar yapıyor ama hala dışkısı sertleşmedi. Daha önce başına böyle bir şey gelen oldu mu,bilgisi olan ?
İshal döneminde de doktorlar ne olduğunu bulamamıştı bütün tahlilleri temiz çıktı 🤷🏻♀️