11 aylık bebeğim bingildagi küçük yani kapanmak üzere lakin bazen hafifçe ekliyorum hep çökük geliyor çukur yani araştırdım susuzluk diyor ama imkansız sürekli su iciriyorum ve sürekli beni de emiyor başka ne sebep olabilir ki düzenli kontrollerimize gittik ama büyüdüğü için artık her ay her ay gitmiyoruz bir skinti veya aşı durumu olunca gidiyoruz doktorda öyle yapın dedi.. acaba normal mi aklıma takıldı gece gece sizin bebeklerinizin ki nasıl acaba