esraa2961 Bunlar çok kullanıilı olmuyor, omuzlardan geçirilen bi güvenlik askısı yok bebekler az büyüdüğünde çıkıyorlar onun içinden. Bende dandini 2 otomatik ana kucağı vardı 10 aylık olana dek kullandık. (Max 9 kg. Kapasitesi var) daha da kullanırdık aslında ama kırılmasın pahalı bi alet diye kaldırdık. Yani dandini 2 otomatik ana kucağını öneririm.