ggzmkrcc geçmiş olsun. Şu an çok salgın var üşütmüşte olabilirsiniz ama Sırt ağrısı ve ateşle korona olduğumu öğrenmiştim ben, korkutmak istemem tabii ki salgın olduğu için aklıma geldi bu ara çok korona olan duydum. Rsv, grip, korona hepsi birbirine karışmış durumda. Siz sabah bir doktora gidin bence geçmezse.