Denizege07 canım benim kızım 1 yaşında şuan koliktik yeni doğduğu zamanlar özellikle gece 12den sabah 5 ve 6 ya kadar susmadan ağlardı kimyon veriyodum o rahatlatıyodı şu şekilde veriyodum 1 çay kaşığı kimyon 1 çay kaşığı ucuyla şeker ve 1 çay bardağı kaynamış suyun içine kimyonu atıp demlendiriyodum sonra süzüp 2 çay kaşığı kadar veriyodum fazla verme yoksa vücudunda kırmızı benekler çıkar bunu youtubedan ibrahim saraçoğlundan izlemiştim..bir zamanlar kolik bebeğim olduğu için seni çook iyi anlıyorum insan çaresiz kalıyor o durumdayken Allah yardımcın olsun ama sabret bende geçmez diyodum ama geçti gitti çok şükür