Merhaba ,benim de oğullarımın arası 25 ay .benim için doğum zorluğu aynıydı ikisi de normal doğum oldu .en zoru büyüğe küçüğü kabullendirmek .ilk gördüğünde korktu ve üzüldü o zaman çok üzüldüm bende .şimdi alışıyor yavaş yavaş .ikisi de bebek ikisine de zaman ayırmaya çalışıyorum şu dönemler zor ama ilerde daha iyi olacağını düşünüyorum.