Melekbas Merov ben dusunceme gore sezeryan gobegi degil bence yag o🙈 zayifladigimda gidiyor yemegi biraz fazla kacirdigimda geri geliyor karbonhidrati tammen keserseniz gidiyor sporla evde desteklerseniz
Sema065 @Merov İlk doğumumdan beri korseli kilot kullanıyorum hiç bir şekilde çıkartmadım senelerdir ilk kızım 4 yaşında 4 yıldır çıkartmadım ikinci doğumumu yaptım hala kullanıyorum ve göbeğim sert ve sarkmadı çok memnunun ☺️😂
Emine5546 Sema065 bende kullanıyorum ama dogurma dan önce de sezeryan oldum iğrenç bir görüntü var sanırsam bünye ile Alakalı
Glsh13 Sema065 kullandığınız yüksek bel kilot mu yoksa normal boyutta mi?googledan baktimda iki çeşit cikiyor.ona gore yarin hemen gidip alacagim☺️
Sema065 @Emine5546 benim göbeğim azaldı ve en azından sarkmadı 😂😂bununla yetiniyorum valla sonradan düzeliyor ama düzenli kullanımda benim ilk doğumumda dümdüz olmuştu ve sarkmadı inşallah yine aynısı gibi olur çıkartmıyorum hiç hem bi kaç beden de zayıf gösteriyor