Gamzeli2206 gozdem günaydın şimdiden kombiyi yaktım üşür üşümez hemen hapşırıyor 3 aylık bu arada sizler yakıyor musunuz
Kalphanem gozdem ben bugün hastalandım bademciklerim iki taraflı şiş yutkunamıyorum umarım grip falan olmam bebeğim daha iki aylık . Kış geldi hırkasız durulmuyor ev içinde 🥺
[silindi] Gamzeli2206 bizde 3ayligiz kızım çoğunluk yatıyor zaten uyanık olsa da üstü örtülü hep üstünde de kalın yelek var yakmiyoruz daha
Tuhar Ev merkezi sistem hala açmadılar.2 aylık kızım var, geceleri üzerini açıyor.Uyku tulumu aldım, yıkandı kurumasını bekliyorum.Havalar çok soğudu, miniklerimiz hastalanmasalar bari.
Tuhar Unicorn lcw’den aldım, başka mağazalarda da bulamadım.Kızım 2 aylık, hep büyükler için olan tulumlara denk geldim.
Emmb12 Kesinlikle çok soğudu bizim de merkezi sistem olduğu için yakamıyoruz kızım hasta oldu allahtan çabuk atlattık..