Bebeğim 2 gün sonra 4 aylık olucak 2 haftadir anlamsız bir şekilde çok değişti gündüz yine okadar kötü değil idare edebiliyorum ama akşam saat 8 de uyandığı zaman resmen deliriyor ağlamaktan çok uykusu var gibi görünüyor emmiyor mama istemiyor çok ağlıyor resmen çıldırıyor ve uyumak için savaş veriyor ama uyumuyor saat 12 de dalıyor uykuya ama bu her gün hemen hemen aynı saatlerde oluyor. Bu durumu yaşayan varmı atak ile alakalı bi durummu atak ise neden sadece akşamları?