Tiredmomy götürdük tabi götürdüğüm doktordan da ekstra şikayetçi olcam ya devlet hastanesine gidemeyeceksek nereye gidicez yani oradaki doktorlar ne halta yarıyor anlamış değilim çocuğu götürüyorum inim inim inliyo ağrıdan kan tahlili alıyorlar röntgenekiyprlar birşey yok diyorlar ya basıl bir şeyi yok ya calpol verip yolluyorlar iyi ki özel bi doktora getirdim sonra araştırdım taradım bir doktor buldum meth edilen test yaptı ilaç verdi çocuğum iyiye gitmeye başladı mosmor oluyordu öksürürken ya ne halta yarıyorlar anlamıyorum