Elif3425 Elifcinargul çevremde bu hastalığı geçiren hiç kimse olmadığı için size yazıyorum kusura bakmayın benimde 3.kür kemoterapim bitti haftaya 4.kürü alıcam
Elifcinargul Elif3425 tabi ki yazın memnun olurum,insan paylaşamayınca bunalıyor. Kaçıncı evre sizin ki? Kemoterapi işe yaradımı bende biraz küçülme oldu
Elif3425 Elifcinargul doktorum 2.ile 3. Evre arası dedi bende küçülme olduğunu düşünüyorum 8 kür kemoterapi sonunda tekrar pet filmi çekilicem
Elifcinargul Elif3425 Banada aynısı söylendi 2ile 3.evre arası imiş bende kötü olan her2 pozitif olması hormonlarım üretiyormuş bir daha anne olma ihtimalim olmayacak 😒 ama bu günümüze şükürler olsun en azından tedaviye yanıt alıyoruz