ysmnalpy İkizlerim var bir yaşında, oğlum 5 tane diş çıkardı ama kızım hiç çıkarmadı bu durumu yaşayan var mı neden diş çıkmaz içime acayip dert oldu bu durum.
ysmnalpy Masal001 8 aylık normal ama 1 yaşından sonrası sıkıntılıymış doktorumuz öyle söyledi. Acaba vtamin eksikiğinden mi neden anlamadım, aynı besleniyorlar çünkü
123cennet4_ Benim ilk kızım tam yaşında çıkardı 13 aylık emekledi 18 aylık yürüdü herşeyin vakti vardır sıkmayın canınızı
ysmnalpy 123cennet4_ inşallah prematüreler bide ama doktor iki ay içinde çıkarması gerekiyor yoksa kemik taraması yapılacak dediği için çok darlandım yoksa hiç bi sıkıntısı da yok çocuğun ama anlayamadım
ysmnalpy Ndrg-12 ne kadar geç çıkarsa o kadar iyiymiş aslında ama her doktor farklı kınuşuyor sinir oluyorum