13 aylık oğlum sıralıyor elinden tutunca adımlıyor bazen kendisi ellerini bırakıp 5 sn kadar duruyor fakat korkuyor sanırım.Dısarıya cıktıgımız zamanda olabildiğince tutup yürütüyorum.Gün içinde sürekli evde yürütmeye calısıyorum yürüme arkadasıda var.Sizin bebekleriniz ne zaman yürüdü acaba? Doktor 18 aya kadar yolu var dedi ama insan merak ediyor haliyle🥹