Merhaba anneler. Nebulizatör almayı düşünüyorum. Omron c900 kare olan gördüm trendyol da. Nasıl sizce? Yada önerileriniz var mı? Birde hani biz acile gidince hava veriliyor ya. Bu makinelerde aynı işi mi yapıyor? Soğuk buhar mı yoksa sıcak buhae mı veriyo. Kafam karışık