Kızım bir aylık oldu bugün aşı olduk ama bir huysuzluk var sürekli kısuyor hemde dolu dolu burnundan dahi geliyor bir mide bulantısı var bazen boş öğürme oluyor gaz masajı yapıyorum ama gazı yok uyku istiyor ama güzel dalamıyor uykuda ağlıyor büyük kızım 2.5 yaşında covid geçirdi yeni bugün hafifledi acaba ona da geçmiş midir diye düşün müyor değilim