Mirosunannesi çok normal bence, yeğenim de bana aşırı düşkündü, her istediğini yapardım ona çok nazik davranırdım, sürekli hediyeler.. görüntülü konuşunca ağlardı resmen beni isterdi hep. Amabu kötü bir şey değil ki, hatta oldukça güzel bir şey. Ne güzel çocuğunuz seviliyor 💜