Iyi aksamlar 12 gundur adetim gecikiyor mide bulantisi kasilmalar her sey var 5 gun geciktikten sonra gebelik testi yaptim negatif 8 gun sonra tekrar yaptim negatif sonra hastaneye gittim beta hcg 5.1 cikti 2 gun sonra tekra kan ver dediler adetimdne 11 gun gectikten sonra tekrar beta verdim 2 gun sonra 1.1 düştü erken gebelik testi aldim.oda .negatif bune demek oluyor anlamiyorum neden 5.1 çıktı acaba kimyasal yada boş diş gebelik olabilirmi kanam vs yok bilen varmi sizce durduk yere neden hormon yükselir kafam allak pullak😑