Sevdegulum Kızlar merhaba ben doğumdan sonra ilk defa adet oldum 10 aylık olacağız nerdeyse ama çok yoğun oluyor sizce normal mi hiç bu kadar ağrım da olmazdi 😟😟😟
umut2307 Sevdegulum normal ilk 3 ay benimde öyle oldu hiç gelmedigi kadar kanamam olmustu ve uzUn sürmüştü şimdi düzene girdş eskisi gibi günüde normale döndü kanamam da
umut2307 Sevdegulum girer girer merak etmeyin ben çok paniklemiştim neden bu kadar kanamam var diye ama şu an 3. Ayı ve olmam gereken zamanda oldum ve kaç gün görüyosam okadar oldum