Bety2 Kızım 1 yaşında . 2 kere yatmayınca yanıma aldım ve ondan sonra yanına alıştı ve yanımda yatmadan duramıyor yatağında ağlıyor geceleri. Nasıl yatağına alışmasını sağlarım
deniz-95 Bety2 2 aydır aynıyız. 13 aylık. Ne yapsam da alışmadı. Uyuyup beşiğine koyuyorum bi zaman sonra uyanıp ağlıyor 😓
tatlibiranneo Bety2 yatağını ayırıp uyandıkça yanınıza almayın siz onum yanına yatın bunu tekrar ettikçe bırakıyor benimkide öyleydi odasını ayırdım yatak aldım yanıma gelmek isteyince ben yanına yattım çok şükğr vazgeçti bıraktı artık
Menekkse tatlibiranneo ben de bunu düşünüyorum. Gece uykusuna beşiğinde giriş yapıyor aynı odadayiz ve sabah bizimle uyanıyor. Odasını ayırirsam daha kolay alisacagini.dusunuyoyrum çünkü şuan yanımızda olduğu için benim de kolayims geliyor yanıma alıp beraber uyumak ama alışması lazım emmeden uyumaya.
Sincappp 3 buçuk yaşında hala ayiramadim valla kızımın dış çıkarmasından dolayı başka odaya geliyoruz gece oğlum da hemen arkamıza geliyor yanıma yatıyor.🤦