dunyaylabenimaramda 13 aylık oğlum, kelime kurmaya çok hevesli ama anlaşılmıyor tabi :) kitaplarla haşır neşiriz, konuşmaya teşvik ettiği söyleniyor bu yükselen zeka kitaplarının. Önerir misiniz? erken mi? Almaya başlasam hangisinden almalıyım? Teşekkür ederim 🫶🏻
Birbebetoannesi dunyaylabenimaramda 15 aylıktı oğlum Adeda yayıncılık dikkat güçlendirme setini almıştım kendim anlatıyordum şimdi yavaş yavaş kendi göstermeye başladı. Yükselen zekanın da cırtlı cırtlı kitabı var güzel öneririm .
Birbebetoannesi dunyaylabenimaramda Evet 2 yaşla başlıyor ama günde 1-2 sayfa şeklinde ilerleseniz de yeterli olabilir diye düşünüyorum. Rica ederim🌺