Portakal benim kızımda 2.5 aylık 2 gündür o da öyle normalde hiç öyle ağlamaz hastaneye götürdüm bir yeri mi ağrıyor diye idrar tahlili verdik bakalım inşallah temiz çıkar. 2 gündür aynı saatte özellikle ağlamaya başlıyo 11 12 gibi bugün bakalım o saat gelecek diye ödüm kopuyor 😔