BanniCici Merhaba herkese, 2.gebeligim 11+4 günlük. Doktor tahminde bulundu ama yanılma olabilir diye 2 hafta sonra tekrar bakalım dedi. Orada çıkıntı var evet siz ne düşünüyorsunuz
Haticeayann55 BanniCici sol tarafta duruyor kız olabilir benimki oğlan ultrasyinda sağ tarafta duruyordu ne zmaan görsem erkek bebekler sağ tarafta durur seninki sol hayırlısı ❤️
Nltka Arkadaşıma 12 erkek dedi 16 da kız çıktı . Bir diğer arkadaşıma da 12 de erkek dedi kız çıktı . Değişebilir . Bekleyin derim
BanniCici hayalperest__ doktorda erkeğe benzetti kesin bişey diyebilmek için 2 hafta sonra tekrar bakalım dedi
momyy_ BanniCici erkek bence benim oğlumun da böyle çıkıntısı vardı 12. Haftada doktor erkek dedi hayırlısı olsun tabi