5 ay 2 günlük bebeğime doktor kontrolünde tadım yaptırmaya başladım. Patates havuç kabak bezelye ile üçer günden sonra da meyveye geçeceğiz. Patates ile başladım evde o vardı. ilk gün yarım çay kaşığı aldı iki kez aldı kaşığı üçüncüde kafa çevirdi zorlamadım. Bugün tekrar patates yaptım ezdim öğüre öğüre yedi bir çay kaşığı kadar sonra hemen kustu. Acaba bir yerde yanlış mı yaptım böyle mi oluyor yoksa. Biraz inceltsem mi patatesi su veya kendi sütümle yardım ederseniz sevinirim çok üzüldüm belli etmemeye çalışıyorum ama bi içime oturdu. Sizin süreçler nasıl ?