Kinkin34 Kızlar merhaba. Kızım 11 aylık . Bacağında nokta kadar bir ben çıkmış yeni gördüm. Bilmediğimden soruyorum. Bu normal mi ? Bu yaşta ben çıkar mı bebeklerde
Dolores Kinkin34 benim de oğlumun kafasının en tepesinde var. Bana da ilginç gelmiştir hep ama normalmiş 🌀
Kinkin34 Dondurmalikahve teşekkür ederim zaman ayırıp cevap verdiğiniz için 🙏 benim ilk bebeğim ve ister istemez en ufak bir şeyde telaşlanıyorum :)
Kinkin34 drns ben dikkat ederim normalde vücudunda her yerinde bugün de o beni görünce yeni çıktığını anladım ve sormak istedim. Teşekkür ederim zaman ayırıp cevap verdiğiniz için 🙏
Kinkin34 Dolores evet yazılanlara bakılırsa normalmiş :) teşekkür ederim zaman ayırıp cevap verdiğiniz için 🙏
Dondurmalikahve Kinkin34 Bana da kışın ortasında sırtında ben çıkarması tuhaf gelmişti ama hemen alıştım. ☺️ Şu an sırtında kolunda dizinde ve boynunun arkasında var.