Meme bıraktırma macerasına korkarak katılmak istiyorum arkadaşlar bizimki tamamen tiryaki 😆 Oğlum 16 aylık maalesef doğduğundan beri memede uyuttum memesiz uyumuyor. 8ayliktan beri çalışıyorum gündüz hiç meme emmiyor 8 aylıktan beri. Sadece gece uyumadan önce emdiriyorum yani uykuya dalmak için emiyor aslında. Ama memesiz başka türlü nasıl uyuturum. bilmiyorum. Gündüz anneannesi bakıyor sallayarak uyutuyor. Ama ben katiyen sallayamiyorum ben de sadece memede uyuyor. Neler yapabilirim onu yipratmadan nasıl bıraktırabilirim. Gündüz emmedigi için onun ki tamamen tiryaki. Meme bıraktırmaya başlayıp pes etmek istemiyorum bir kere pes ettim çünkü. Yardımlarınızı bekliyorum 🙏🏻