Aslan Bebegm grip oldu gribe ne iyi gelir cok öksürügu var burun akntisi ne olur bintavsiyede bulunun 🙏
gozdearas Aslan geçmiş olsun benim bebeğim de nezle oldu 8,5 aylık doktor sterimar bebe ile burnunu bol bol açmamızı önerdi ilaç olarak da geceleri rahat uyuması için zyrtec şurup ve rhinfant sprey önerdi