Arkadaşlar çok yoruldum 2 yaşında kızım var sürekli ağlıyor hiç birşeyden memnun değil karnı tok uykusu yok ağrısı yok bişey istiyor yapıyorum onun için tehlikeli olabilecek şeylere izin vermiyorum oyun oynamaya çalışıyorum boya yapmaya şarkı söylemeye falan ama yok sürekli ağlıyor anne anne anne kucağıma gelmek istiyor vallahi baş ağrısından ağrı kesici içmekten yoruldum ne zaman gecicek bu durum hep aglicak mi 😢