Mezar ziyaretine gittim abimin yanına dönüşte yol kenarındaki mezar taşlarını okudum hep öyle bir başım ağrıyor ki anlatamam yengeme başım agrıyo dedim mezar taşlarını mı okudun dedi daha birşey anlatmadan sonra bana iyi degil okuma bir daha unutkanlıkta yapar dedi neden kızlar parol içtim bana mısın demiyor mezarlığa giderken iyiydim