yazgulu123 Kızlar 5 ay oldu süt vermeyeli. Daha doğrusu kızım doğdugundan beri hiç emmedi 5 ay sağadım. Öyle verdim. Sonra azaldı kesildi. Bugün 10 ay 20 günlük. Göğsümde hassasiyet oldu baktım süt gelmiş normal mi acaba yoksa doktora görünmelimiyim
Panikatakanne yazgulu123 merhaba nasılsınız benimde daha yeni başıma geldi de sizin bu durumunuz çözüldü mü acaba geçti mi
yazgulu123 Panikatakanne merhaba canım yeni gördüm kusura bakmayın. Doktora felan gitmedim. Birşeyde yapmadım öyle kendiliğinden gitti şuan 2 yaşına girdi bi sıkıntı yok.