Kızlar 3 ay 6 günlük bebeğim var . 3-4 gündür zarla zorla emziriyorum . Memede ağlıyor 2-3 saat geçmesine rağmen hala emmiyor . Ara sıra emzirmeye çalışıyorum deli gibi ağlıyo . Atak olabilir mi ? Memeyi bırakır diye çok korkuyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum