Normalde gündüzleri bu kadar uyumazdı, bir uyandığında 1-2 saat bazen 3 saat uyanık kalırdı. Bugün ise sadece emzirirken uyanık durdu geri kalan zamanda neredeyse hep uyudu. Uyusa dert uyumasa dert diyeceksiniz 😃ama bu durum normal mi? Bir soruna işaret olabilir mi???