hulyaakin canım Ankara’da Medical Park Hastanesinde Asso Profosör bir hoca bulduk. Derhal ona gittik. Önce baştan ayağı muayene oldu. Refleks kontrolleri, mimik kontrolleri, el ayak hareket kontrolleri yapıldı. Ardından öğleden sonra EEG çekildi. EEG öncesi doktorumuz benzer 2 vaka izletti bebeğinizde hangisi söz konusu diye sordu. Birisi bebeğimin hastalığı ile birebir uyumluydu. Onu gösterdim. EEG sonrası da doktorun şüpheleri netleşti. Dediğim gibi Paroksismal Tonik Yukarı Bakma Sendromu. Türkiye’de çok nadir rastlanıyormuş. Birkaç sene içerisinde genelde geçiyormuş. Ben de bu sürenin en kısaya inmesi için dua ediyorum elimden başkası gelmiyor. ☹️