Kevser472 ben de öyle yapıyordum yeni emmiş olsa bile elleri yumruksa üzüluyordum aç diye ama çok kusup sindiremiyordu birgün fışkırarak kustu, burnundan falan hep peynirimsi sular çıktı meğerse çocuk gazdan ellerini yumruk yapıp aranıyormuş. Sizin çok kusma, sindirememe sorununuz olmuyor mu?