Arenilay-
Aynen arkadaşın dediği gibi oluyo bende dün götürdüm doktora aynı şikayetler den dolayı 4 öğün hava veriyorum ayrıca antibiyotik de kullanıyorum hiç rahatlayamadi bunlara rağmen ne zaman fayda edecek die bekliyorum çok zor Allah tüm çocuklarımıza şifa versin onsallah