Babybus_ bedava vereyim isterseniz bizde satıp bişeyler alıyoruz neden insanları mağdur ediyorsunuz sıfır ayarında sadece bir defa kullandım evet aldıktan sonra ikinci el oluyor ama lütfen bedava vermemide beklemeyin ihtiyacı olan yazsın boş konuşacaklar lütfen yazmasın