Oğlumun ateşini calpol ve dolven düşürmüyor. Paranox kullanıyorum ateşlenince. Ani çıkan 39 40a varan ateşi oluyor her hastalığı böyle atlattık. Paranox/paranox s eczanelerde bulamadım depoda yok diyorlar. Calpol etki etmiyor dedim Brus diye bir şurup verdi. Kullandınız mı bunu? Hastanede de calpol veriyor götürdüğüm zaman düşürmüyor ateşini, tekrar yükselirse ne yapabilirim?